Tuesday, September 25, 2007

TRUDNA SAM

Pre samo nekoliko dana radila sam kucni test za trudnucu, dva puta, i oba puta i ugledala dve crtice. Odusevljenju nikada kraja. Jedva cekam da odem dr. i da mi zvanicno saopsti lepu vest, nadam se lepim.
Jutros me malo muka, ali sam na chatu bila sa prijaeteljicom jednom, i onda nekako zaboravih na to.
Devojcica moja mi jos uvek spava, iako je skoro 10h ujutro! Mala lenjiva bubica!
Niko nije tako srecan ovih dana kao sto je ona. Brizno vodi racuna o mom stomaku koji se jos i ne poznaje, ali ona zna da u maminom stomaku zivi mala bebica, i da se sada trebamo starati svi o njoj.
Ja sam jako srecna i ispunjena u oba slucaja...hehe!
Poseban osecaj me pobedi kada dragim ljudima saopstim i izgovorim tu carobnu rec:
TRUDNA SAM!!!
Ima li koja mocnija rec od nje? Licno mislim da ne!
Laptop mi u krilu, jer sam skoro menjala raspred us tanu, i izbacila sto za kom. jer me nekako bilo muka od njega, cudno.
Osecam da mi se stomak pomalo steze, i sve mislim da je to zbog samog lap topa koji mi stomak greje.
....hajde bebice ljubi te mama i budi mi dobro!

No comments: