Wednesday, August 29, 2007

*Sofijino jutro*


Ona me je probudila negde oko 7 i 30h. Retko to radi, ali ovog jutra je bila radoznala, cuvsi da se neko krece po kuci...A ko bi to mogao biti? Naravno njen tata.
Onako zurno, kratak sa vremenom, koraca kroz kucu pripremajuci sebe za posao.
Nekako sam jedva oci otvorila i ugledala Sofiju kako cuci u krevetu, trazeci pogledom svud okolo zvuke buke.
"Mala moja lezi, spavaj, rano je da otpocnemo dan, mami se spava", that's it.
Negde oko 9h, trznu me iz loseg, nekakvog neobicnog sna, voda u kupatilu i njena prica sa barbikama.
Ona je njima priredila kupanjac. Dobra je to dusa.
Moja drugarica, princess, indigo dete, sta drugo reci. Njoj je tek 3 ipo god. a vec prica srpski i engleski. Ne rado je hvalim.
Ona je dete koje je, kako kazu, lako zavoleti.
Ali, ali...Usamljena je.
Mi trenutno zivomo ovde gde smo sada, NY state. Nije njoj problem van kuce gde je dece puno, vec u kuci gde se moze cuti samo tv, moj glas i negde predvece glas njenog tate.
Sigurna sam da joj drustvo u kuci treba.
Me and Alex smo jako dobri i odgovorni roditelji.
Hm, ma da, rodicemo joj batu ili seku, dace Bog.
S Bogom

No comments: